En quina llengua hem d'atendre els clients?
Dimecres 11 de març de 2020 a l'Edifici de l'Enològica.
C/ Amàlia Soler, 29 de Vilafranca del Penedès
De 15h a les 16.30h
Organitza Servei de promoció econòmica de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès Telèfon per més informació 938171169 Mail [email protected]
Vols conèixer la normativa lingüstica que afecta les empreses que fan atenció al públic?
Vols saber com donar orientacions de com millorar la comunicació amb la clientela ?
Adreçat a
-
Persones emprenedores que tinguin intenció de obrir un comerç o una empresa de serveis.
-
Persones que han obert el seu negocirecentment i es volen posar el dia.
Continguts
-
Vuit raons perquè l’empresa parli en català.
-
Normativa lingüística general que afecta les empreses que fan atenció al públic.
-
Aspectes de comunicació de la empresa que han d’ incloure l’ús del català.
-
Recomanacions per potenciar bones pràctiques en l’atenció als clients.
-
Criteris d’atenció el públic que ajudin a fidelitzar la clientela.
-
Serveis que ofereix el servei Català de Vilafranca a comerços i empreses.
-
Atenció de consultes dels emprenadors.
Acció formativa impartida per Eugènia Baqueró, tècnica del Servei de Català de Vilafranca i l’Alt Penedès.