Connecta i ven a través del mòbil
Els dimecres 9, 16 i 23 de novembre de 2022
Centre Àgora de l'Ajuntament de Vilafranca
De 9.30 a 13.30h
Servei de promoció econòmica Tel 938171169 Inscripció
Conèixer i aprendre quines són les aplicacions mòbils que et poden ajudar a vendre. Dates 9, 16 i 23 de novembre
Adreçat a,
Empreses, professionals i persones emprenedores interessades en gestionar i liderar accions de màrqueting digital que funcionin i que s’adaptin a les noves demandes del mercat.
Objectius i metodologia,
- Conèixer quines són les aplicacions mòbils que et poden ajudar a la venda.
- Aprendre a crear contingut a través del mòbil per a les diferents xarxes socials.
- Plantejar l’estratègia digital de vendes i la selecció de les plataformes a usar.
- Aprendre com funcionen les principals plataformes de venda a través del mòbil.
Es seguiran pautes de dinamisme i participació activa a classe. A aquest aspecte cal afegir el component eminentment pràctic, des del primer moment. Les persones participants treballaran en el seu projecte.
Continguts,
Sessió 1
- Els canals de venda en línia. Plataformes i xarxes socials.
- L’efecte de la reputació de marca i la presència digital en les vendes.
- Mesura de resultats.
- Mesura de resultats.
- El contingut segons el canal de vendes.
- Creació de contingut per al diferents canals socials.
- Cas pràctic: El contingut, l’element clau per l’èxit.
Sessió 2
- Quina plataforma s’hauria d’usar?
- Adpatació del producte a la plataforma.
- Estratègies de promoció i vendes segons el canal.
- Mesurar els resultats.
Sessió 3
- Whatsapp Business com a canal de venda.
- Instagram com a canal de venda.
- L’estratègia d’Amazon.
- Altres plataformes de venda.
L’acció formativa s’impartirà en presencial a les instal·lacions del Centre Àgora, Pl. Àgora, 1
Acció formativa impartida per Elisabeth Guillen. Eli Guillen és una agència de màrqueting i digitalització amb més de 8 anys d’experiència. Desenvolupa projectes de comunicació, màrqueting i digitalització per a empreses que aspiren a ser més visibles, rellevants i sostenibles. Elisabeth Guillen disposa d’una llicenciatura en sociologia i ciències polítiques i Postgrau en màrqueting digital i social media i Màster en posicionament orgànic avançat i màrqueting. www.eliguillen.cat